۱۴ بهمن ۱۳۹۱، ۱۵:۱۳

اخبار انتظامی قم؛

پلیس قم با کاروان‌های عروسی مخل آرامش شهروندان برخورد می‌کند

پلیس قم با کاروان‌های عروسی مخل آرامش شهروندان برخورد می‌کند

قم - خبرگزاری مهر: برخورد پلیس قم با کاروان‌های عروسی مخل آرامش شهروندان و ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی به مناسبت دهه مبارکه فجر از عناوین اخبار انتظامی قم است.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرمانده انتظامی شهرستان قم اظهار داشت: در راستای اجرای تدابیر فرماندهی انتظامی استان قم و نظر به درخواست‌های مکرر شهروندان گرامی با کاروان‌های عروسی که در ساعات پایانی شب با ایجاد آلودگی صوتی آرامش و امنیت روانی شهروندان را به مخاطره می‌اندازد برابر قانون برخورد می‌شود.

سرهنگ علی محمد پاک بین افزود: این طرح با هماهنگی و استقرار عوامل انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی استان  قم در نقاطی از سطح شهر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در اجرای طرح مذکور تاکنون چند دستگاه خودرو به علت آلودگی صوتی و ایجاد مزاحمت برای سایر شهروندان توقیف شدند.

ترخیص موتورسیکلت های توقیفی به مناسبت دهه مبارکه فجر

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم اظهار داشت: به مناسبت دهه مبارکه فجر طرح ترخیص ویژه موتور سیکلت های توقیفی، تسهیلات ویژه ای از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان قم برای مالکان این گونه موتورسیکلت ها در نظر گرفته شده است.

سرهنگ فریدون ترکاشوند افزود: بر این اساس مالکان موتورسیکلت های توقیفی به منظور ترخیص وسیله نقلیه خود می توانند از روز پنج شنبه 12 بهمن ماه سالجاری تا پایان روز 22 بهمن به مدت 10 روز با در دست داشتن مدارک احراز مالکیت موتورسیکلت و مدارک شناسایی خود به مبادی مربوطه مراجعه کرده و وسیله نقلیه خود را تحویل بگیرند.

وی در پایان به مالکان موتورسیکلت های توقیف شده در یک سال گذشته توصیه کرد: مالکان موتورسیکلت ها از این فرصت ویژه استفاده، و هرچه زودتر نسبت به ترخیص موتورسیکلت خود اقدام کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی قم ادامه داد: بدیهی است پس از انقضای مهلت تعیین شده در خصوص موتورسیکلت‌های باقیمانده در پارکینگ ها، توسط مقامات قضائی استان تصمیم گیری نهایی صورت پذیرفته و تعیین تکلیف خواهند شد.
 

کد خبر 1806385

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha